Artikkelit

Uutinen | 26.7.2019

Tiedote: Suomi OW ry

Hei kaikki,

Haluamme kehittää Suomi OW:n toimintaa. Aiemman turnaustoiminnan suurimpia rajoitteita on ollut sponsoreiden puute sekä rahaliikenteen hoitaminen oikeita kanavia pitkin. Myöskään monenlaisia muita asioita, kuten tuotemyyntiä ei ole voitu viedä ideatasoa pidemmälle, koska olemme olleet vain löyhä vapaaehtoisten verkosto.

Toiminnan luonnollinen jatko on perustaa yhdistys jonka kautta hoitaa asioita keskitesti ja taata parempi jatkuvuus toiminnalle. Tämän vuoksi perustimme tänään 28.4.2019 yhdistyksen Suomi OW ry pyörittämään Suomi OW -peliturnauksia sekä muuta toimintaa, mitä satummekaan keksimään.

Yhdistyksen jäsenyys ei ole pakollista osallistuakseen turnauksiin tai muuhun toimintaan. Turnauspelaajille ja turnauspotteihin lahjoittaville yhteisön jäsenille tästä ainoa näkyvä muutos on maksuosoitteiden muutokset lähitulevaisuudessa.

Yhdistykseen otetaan mielellään mukaan ahkeria yksilöitä jotka ovat innostuneita järjestämään turnauksia tai muita yhteisötapahtumia. Mikäli liittyminen kiinnostaa ole yhteydessä alla lueteltuihin hallituksen jäseniin ja otamme hakemuksen asialistalle seuraavaan kokoukseen. Jäsenyyden hinta on vuodelle 2019 10€.

Mikäli tunnet tarvetta tukea Suomi OW:n turnauksia ja muuta toimintaa, voit liittyä myös kannatusjäseneksi.

Vuodelle 2019 kannatusjäsenen jäsenmaksu on alkaen 50€ ja yhteisöjen ja yritysten kannattajajäsenyys alkaen 100€. Kannatusjäsen voi halutessaan maksaa jäsenyydestäänkin suuremman summan.

Yhdistykseen valittiin vuodelle 2019 seuraavat vastuuhenkilöt:

Hallituksen jäsenet

PJ pirate_patch VPJ pokingaround Sihteeri Alex

Hallituksen varajäsenet

Chupe, iRocket, Anatec, ODB

Toiminnantarkastajat

kitsun8, Aeris

Eläköitynyt Lucio-main ja Suomi OW ry varapuheenjohtaja. Olen vastuussa Suomi OW:n someista ja turnaustoiminnasta. Kirjoitan artikkeleita Suomi OW:n nettisivuille. Twitter: @lassila_akseli